Lietošanas noteikumi

Stājas spēkā: 2025. gada 1. janvārī

SATURS

  1. Vispārējie noteikumi
  2. Distances līguma noslēgšana
  3. Preces
  4. Preču cenas
  5. Apmaksa
  6. Piegāde
  7. Atteikuma tiesības
  8. Preču garantija
  9. Strīdu risināšanas noteikumi
  10. Personas datu apstrāde
  11. Autortiesības

1.Vispārējie noteikumi

1.1 Šie noteikumi tiek piemēroti interneta veikala mājaslapas (turpmāk – Tīmekļa vietne) izmantošanas laikā. Klients piekrīt visiem šajos noteikumos aprakstītajiem nosacījumiem, kā arī citiem nosacījumiem, kas norādīti Tīmekļa vietnē. Ja Klients nepiekrīt šiem noteikumiem, viņam nav atļauts izmantot Tīmekļa vietni vai tās pakalpojumus.

1.2 Tīmekļa vietnes pārvaldītājs  ir IK PRIMEGEARS, reģistrācijas numurs: 40002217291, juridiskā adrese: Malu iela 15-11, Daugavpils, LV-5401, Latvija, tālruņa numurs:+371 29 889 974 (turpmāk - PrimeGears).

1.3 PrimeGears piedāvā šādus pakalpojumus Klientam:

  • Piekļuvi Tīmekļa vietnes saturam, kas ļauj Klientam skatīt un iegādāties Preces.
  • Iespēju izveidot un uzturēt lietotāja kontu, lai veiktu pasūtījumus, pārvaldītu pasūtījumus un iegūtu papildu informāciju.
  • Saziņu ar PrimeGears, lai iegūtu informāciju, atbalstu vai uzdotu jautājumus.

1.4 Klients nedrīkst izmantot Tīmekļa vietni un pakalpojumus tādā veidā, kas traucē Tīmekļa vietnes darbību vai jebkuru tās elementu, kā arī bojā tās funkcionalitāti un struktūru.

1.5 Tīmekļa vietne var tikt īslaicīgi izslēgta vai var rasties darbības traucējumi tehnisku problēmu vai serveru jauninājumu dēļ. PrimeGears nenodrošina Tīmekļa vietnes nepārtrauktu darbību un neuzņemas atbildību par jebkādiem traucējumiem, kas var rasties. PrimeGears nav atbildīgs par Tīmekļa vietnes darbības pārtraukumiem vai pakalpojumu sniegšanas problēmām, kas radušās ārkārtējās situācijās (force majeure), kļūdām, kas saistītas ar Klienta rīcību, Klienta datoraprīkojuma defektiem, interneta savienojuma kvalitāti, interneta pakalpojumu sniedzēju ierīču kļūmēm vai jebkādām citām problēmām, kas radušās nevis PrimeGears, bet trešo personu darbības dēļ.

1.6 PrimeGears patur tiesības bloķēt Klienta kontu vai ierobežot piekļuvi pakalpojumiem, ja Klients pārkāpj šos noteikumus vai citus šajā Tīmekļa vietnē norādītos nosacījumus. Bloķēts konts var tikt atjaunots tikai pēc pārkāpuma novēršanas un PrimeGears lēmuma.

1.7 PrimeGears patur tiesības mainīt vai papildināt šos noteikumus jebkurā laikā. Izmaiņas stājas spēkā nekavējoties, kad tās tiek publicētas Tīmekļa vietnē. Klients piekrīt, ka, turpinot izmantot Tīmekļa vietni pēc šo izmaiņu publicēšanas, viņš apstiprina piekrišanu visām izmaiņām un papildinājumiem. PrimeGears patur tiesības atcelt vai atsaukt jebkādas tiesības, kas piešķirtas ar šiem noteikumiem. Klientam ir jāievēro šīs izmaiņas vai atsaukumi no to veikšanas brīža, tostarp, ja nepieciešams, pārtraucot īmekļa vietnes izmantošanu.

1.8 Šie noteikumi stājas spēkā no norādītā datuma lapas augšpusē un ir saistoši visiem Klientiem, kas izmanto Tīmekļa vietni pēc šī datuma.

2.Distances līguma noslēgšana

2.1 Ja Klients kā patērētājs, izmantojot Tīmekļa vietni, iegādājas Preces, kas tiek piedāvātas Tīmekļa vietnē, šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par distances līgumu.

2.2 Lai noslēgtu distances līgumu ar PrimeGears un iegādātos Preces, Klientam ir jāizveido lietotāja konts mūsu Tīmekļa vietnē. Tikai pēc konta izveides un autorizēšanās Klients varēs veikt pasūtījumus un noslēgt distances līgumu.

2.3 Klients ir pilnībā atbildīgs par to, lai sniegtā informācija būtu precīza gan konta izveides laikā, gan pasūtījuma veikšanas laikā.

2.4 PrimeGears nav atbildīgs par jebkādām papildu izmaksām, kas var rasties, ja Klients sniedz nepareizu informāciju vai pārkāpj noteikumus. 

3.Preces

3.1 PrimeGears Tīmekļa vietnē tiek piedāvātas automašīnu rezerves daļas un saistītie produkti (iepriekš un turpmāk – Preces). 

3.2 Preces tiek detalizēti aprakstītas Tīmekļa vietnē, iekļaujot to specifikācijas, attēlus un cenas. 

3.3 PrimeGears pastāvīgi cenšas nodrošināt precīzu un aktuālu informāciju par piedāvātajām Precēm. Tomēr iespējamas situācijas, kad kāda Prece tiek izņemta no pārdošanas vai par to tiek sniegta neprecīza informācija.

3.4 PrimeGears nevar garantēt, ka visa informācija par Preci pilnībā raksturo tās īpašības.

3.5 Preču attēli ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, un faktiskā iepakojuma vai Preces izskats var atšķirties no attēlos redzamā.

3.6 Preču pieejamība Tīmekļa vietnē un noliktavā var nebūt pilnībā saskaņota, un tādēļ piegādes termiņi var atšķirties no sākotnēji norādītajiem pasūtījuma veikšanas laikā.

3.7 PrimeGears patur tiesības jebkurā laikā mainīt Preču pieejamību un izņemt Preces no pārdošanas bez iepriekšēja brīdinājuma. 

4.Preču cenas

4.1 Visas preču cenas Tīmekļa vietnē ir norādītas eiro (EUR) valūtā un ietver nodokļus un nodevas, ja tādi paredzēti.

4.2 Preču cenā nav iekļautas piegādes izmaksas. Piegādes izmaksas tiek norādītas Klientam pirms pasūtījuma apstiprināšanas un pievienotas kopējai summai.

4.3. Dažos gadījumos Preču cenām var tikt piemērotas atlaides vai īpašie piedāvājumi. Šādas atlaides un piedāvājumi var būt spēkā uz ierobežotu laiku, un PrimeGears patur tiesības tos mainīt vai atcelt jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma.

4.4 Ja apstiprinot pasūtījumu tiek konstatēts, ka Preču cenas pasūtījumā atšķiras no aktuālajām cenām Tīmekļa vietnē, PrimeGears sazināsies ar Klientu un piedāvās izvēli starp pasūtījuma atcelšanu vai tā turpināšanu par aktuālo cenu. Ja ar Klientu nav iespējams sazināties, pasūtījums tiks atcelts, un visi maksājumi tiks atmaksāti pilnā apmērā.

5.Apmaksa

5.1 PrimeGears pieņem tikai elektroniskos maksājumus – maksājumu kartes vai internetbankas maksājumus.

5.2 Maksājumu apstrādi nodrošina trešās personas, kas specializējas maksājumu veikšanas pakalpojumu sniegšanā. Šīs trešās personas nav PrimeGears vai Klienta distances līguma puses.

5.3 Klienta personas datu apstrāde un to drošības nodrošināšana tiek veikta atbildībā norādītajiem trešo personu pakalpojumu sniedzējiem. Šīs organizācijas ir atbildīgas par normatīvo aktu par personas datu aizsardzību ievērošanu.

5.4 Pēc maksājumu pakalpojumu sniedzēja informācijas saņemšanas par Klienta veikto maksājumu, PrimeGears uzsāk pasūtījuma apstrādi un izpildi.

5.5 Distances līgums par Preču iegādi tiek uzskatīts par noslēgtu brīdī, kad Klients ir samaksājis par Precēm.

5.6 Pēc maksājuma saņemšanas un pasūtījuma apstiprināšanas, Klientam tiek nosūtīts e-pasta apstiprinājums, kurā norādīts provizoriskais piegādes laiks un pasūtījuma detaļas.

5.7 Gadījumā, ja pasūtījumu nav iespējams izpildīt pilnībā vai daļēji, PrimeGears sazināsies ar Klientu, lai vienotos par iespējamiem risinājumiem. Atkarībā no vienošanās, PrimeGears atgriezīs visu apmaksāto summu un anulēs pasūtījumu vai atgriezīs daļu no samaksātās summas un izpildīs pasūtījumu daļēji.

6.Piegāde

6.1 Preču cenā nav iekļautas piegādes izmaksas. Piegādes cena tiek noteikta atkarībā no Klienta izvēlētā piegādes pakalpojumu sniedzēja, Preču apjoma, svara un pasūtījuma kopējās summas.

6.2 Pasūtījuma noformēšanas laikā Klientam tiks piedāvāta iespēja izvēlēties vēlamo piegādes pakalpojumu sniedzēju un piegādes metodi. Piegādes izmaksas tiks norādītas norēķinu lapā pirms pasūtījuma veikšanas un tiks pievienotas kopējai pasūtījuma summai.

6.3 Pasūtījums var tikt sadalīts vairākos sūtījumos, ja Preču svars vai izmēri pārsniedz piegādes pakalpojumu sniedzēju noteiktos ierobežojumus. Tāpat, ja pasūtījuma raksturs vai Preču izmēri neļauj izmantot Klienta izvēlēto piegādes metodi, PrimeGears sazināsies ar Klientu, lai apspriestu iespējamās alternatīvas piegādes iespējas. Šādā gadījumā var mainīties piegādes cena, par kuru Klients tiks informēts.

6.4 Pasūtījuma noformēšanas laikā Klients tiks informēts par paredzamo piegādes laiku. Klients piekrīt, ka piegādes laiks var atšķirties sakarā ar Preču pieejamību noliktavā vai neparedzētiem apstākļiem. Ja Preces nav pieejamas, PrimeGears apņemas nekavējoties sazināties ar Klientu un vienoties par Preču piegādes un pieejamības nosacījumiem, kā arī centīsies veikt piegādi pēc iespējas ātrāk.

6.5 PrimeGears nenes atbildību par piegādes kavējumiem vai neprecizitātēm, kas radušās trešo personu darbību vai neparedzētu apstākļu dēļ.

6.6 Saņemot Preces, Klientam jāpārbauda Preču iepakojuma stāvoklis. Ja iepakojums ir bojāts vai sūtījumā ir nepareizas Preces, nepareizs to daudzums, nepilnīga Preču komplektācija vai aprīkojums, vai viss pasūtījums atšķiras no pasūtītā, Klientam nekavējoties jāpaziņo PrimeGears.

6.7 Ja Klients konstatē iepakojuma vai pasūtījuma defektus vai neatbilstības, viņam jānorāda piezīmes Preces saņemšanas dokumentā vai kurjera piegādes dokumentā, vai jāizstrādā atsevišķs akts par šīm neatbilstībām. Ja šādas darbības netiek veiktas, PrimeGears tiek atbrīvots no atbildības par piegādes pārkāpumiem un/vai defektiem, kas saistīti ar Preču saturu.

6.8 PrimeGears sagatavo pavadzīmi-rēķinu elektroniski, un tā ir derīga bez paraksta. Pavadzīme-rēķins tiks nosūtīts uz klienta e-pastu, kad pasūtījums tiks piegādāts. Klients var pieprasīt pavadzīmi-rēķinu drukātā veidā, sazinoties ar mums pa e-pastu info@primegears.lv, un tas tiks pievienots sūtījumam.

7.Atteikuma tiesības

7.1 Klientam ir tiesības atteikties no distances līguma, nenorādot iemeslu, 14 dienu laikā no dienas, kad Klients saņēmis Preci. Ja pasūtījums ietver vairākas Preces, kas piegādātas atsevišķi, atteikuma termiņš sākas no pēdējās saņemtās Preces. Gadījumos, kad piegāde tiek veikta uz pakomātiem vai izsniegšanas punktiem, termiņš sākas brīdī, kad piegādes pakalpojuma sniedzējs ir veicis piegādi un par to informējis Klientu. Atteikuma tiesību termiņš tiek ievērots, ja paziņojums par atteikuma tiesību izmantošanu ir nosūtīts pirms termiņa beigām.

7.2 Klients piekrīt, ka Preču atgriešana nav iespējama gadījumos, kad:

  • Preces ir pasūtītas saskaņā ar īpašām akcijām vai izpārdošanā.
  • Preces nav bijušas pieejamas noliktavā, un tika veikts speciāls pasūtījums no ražotāja noliktavas.

Visos šajos gadījumos Klientam pirms pasūtījuma veikšanas tiks sniegta skaidra informācija, ka attiecīgās Preces nav iespējams atgriezt. Šāda informācija būs redzama gan produkta lapā, gan norēķinu lapā.

7.3 Lai izmantotu atteikuma tiesības, Klientam jāinformē PrimeGears par savu vēlmi. To var izdarīt, iesniedzot pieteikumu sadaļā Atgriešana vai sazinoties ar mums pa e-pastu info@primegears.lv

7.4 Pēc atteikuma pieprasījuma saņemšanas PrimeGears darbinieks sazināsies ar Klientu, lai sniegtu turpmākas instrukcijas. Uz Klienta norādīto e-pastu tiks nosūtīta informācija par turpmāko procesu un atteikuma veidlapa, kas Klientam jāaizpilda un jānosūta kopā ar Precēm. No brīža, kad Klients saņēmis e-pastu ar instrukcijām, viņam ir 14 (četrpadsmit) dienas, lai atgrieztu Preces. Ja Klients var pierādīt, ka nosūtījis Preces 14 (četrpadsmit) dienu laikā, bet tās kādu iemeslu dēļ nav nonākušas pie PrimeGears šajā termiņā, atgriešanas periods var tikt pagarināts.

7.5 Klientam jānosūta Prece uz DPD pakomātu "Smilšu iela 98, Daugavpils, LV-5410", norādot PrimeGears telefona numuru: +371 29 889 974. Gadījumā, ja Preci nav iespējams nosūtīt, izmantojot pakomātu svara limita vai izmēru dēļ, Klientam jāsazinās ar PrimeGears, lai vienotos par citu Preces atgriešanas veidu.

7.6 Visas ar Preču atgriešanu saistītās izmaksas sedz Klients, izņemot gadījumus, kad Preču atgriešana ir saistīta ar kļūdām, ko pieļāva PrimeGears (bojāta vai nepilnīga Prece).

7.7 Pēc Preces saņemšanas un pārbaudes PrimeGears apņemas atgriezt Klientam saņemtos maksājumus 14 (četrpadsmit) dienu laikā, ieskaitot piegādes izdevumus, izņemot papildu izmaksas, kas radušās, ja Klients izvēlējās piegādes veidu, kas nav PrimeGears piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids. Ja tiek atgriezta tikai daļa Preču, piegādes izdevumi tiek atmaksāti tikai tad, ja atlikušajām tās pašas pasūtījuma Precēm, iegādājoties tās atsevišķi, būtu piemērojams zemāks piegādes tarifs nekā tas, kas tika piemērots, iegādājoties Preces kopā ar atgrieztajām Precēm. Šādā gadījumā piegādes izdevumi tiek atmaksāti tikai tādā apmērā, kas atbilst tarifu starpībai.

7.8 Naudas atmaksa tiks veikta uz to pašu bankas kontu, kas tika izmantots Preču iegādei, vai uz citu, ja Klients to pieprasījis, norādot atteikuma veidlapā. PrimeGears neiekasēs papildu maksu par naudas atgriešanu.

7.9 Klients ir atbildīgs par Preču vērtības samazināšanos, ja tās tiek izmantotas nevis to veida, īpašību un darbības pārbaudei, bet citiem mērķiem. PrimeGears var atteikties pieņemt Preces atpakaļ gadījumā, ja konstatē, ka Prece ir netīra, ekspluatēta, bojāta vai ar montāžas vai lietošanas pazīmēm. Precei jābūt oriģinālajā iepakojumā, kas nav sabojāts vai sasmērēts.

8.Preču garantija

8.1 Visām Precēm, kas tiek tirgotas Tīmekļa vietnē, tiek nodrošināta ražotāja garantija, kas ietver termiņu, apjomu un nosacījumus, kā noteikts Preces tehniskajā dokumentācijā (ja tāda ir pievienota). Garantijas termiņš sākas no brīža, kad Prece tiek piegādāta Klientam. Neatkarīgi no ražotāja garantijas Klientam ir tiesības 24 mēnešu laikā no Preces piegādes dienas iesniegt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu Preci, kā to paredz spēkā esošie tiesību akti.

8.2 Lai izmantotu garantijas tiesības, Klientam jāizmanto Atgriešanas sadaļa un jāizveido atgriešanas pieprasījums vai jāsazinās ar mums pa e-pastu info@primegears.lv. Pēc pieprasījuma izveides tuvākajā laikā PrimeGears pārstāvis sazināsies ar Klientu un sniegs turpmākās darbības norādījumus.

8.3 Pēc norādījumu saņemšanas Klientam Prece kopā ar garantijas pieteikuma veidlapu ir jānogādā PrimeGears šajos noteikumos 7.5 punktā noteiktajā kārtībā.

8.4 Garantija attiecas tikai uz bojāto rezerves daļu un neietver ar tās nomaiņu saistītos pakalpojumu darbus, kā arī transportēšanas izmaksas. PrimeGears nesedz nekādas piegādes izmaksas, tostarp Preces piegādi uz PrimeGears un piegādi atpakaļ Klientam.

8.5 Pēc Preces saņemšanas PrimeGears to nosūta ražotājam garantijas gadījuma pārbaudei.

8.6 Ja Prece tika nosūtīta uz ārzemēm un ražotājs apstiprina, ka tā neatbilst garantijas nosacījumiem, jo atbilst ražotāja specifikācijām, standartiem un tehniskajiem nosacījumiem, kas norādīti tehniskajā dokumentācijā, un ir pilnībā darbspējīga, vai arī bojājumi radušies patvaļīgas remonta, uzstādīšanas vai komplektācijas izmaiņu dēļ, tad visus ar transportēšanu un citiem saistītajiem izdevumiem radušos izdevumus sedz Klients.

8.7 Garantija nav spēkā šādos gadījumos:

  • Garantija neattiecas uz eļļām, smērvielām, tehniskajiem šķidrumiem, izolācijas materiāliem, spuldzēm un drošinātājiem.
  • Garantija neattiecas uz normālu nolietojumu, skrāpējumiem un mehāniskiem bojājumiem, kas neietekmē Preces pilnīgu darbību.
  • Ja Klients nevar uzrādīt pirkuma apliecinājumu.
  • Ja Prece tika izmantota remontos, kas veikti paša spēkiem vai jebkurā citā servisā, kas nav sertificēts.
  • Ja bojājums radies nepareizas ekspluatācijas, modificēšanas, izmaiņu veikšanas, nepietiekamas apkalpošanas, nekvalitatīvas apkopes vai neuzmanības dēļ.
  • Ja bojājums radies, neievērojot instrukcijas, kas norādītas lietošanas rokasgrāmatā.

9.Strīdu risināšanas noteikumi

9.1 Visi strīdi un nesaskaņas, kas rodas starp PrimeGears un Klientu saistībā ar Preču iegādi, piegādi vai citiem Tīmekļa vietnes darbības aspektiem, tiek risināti savstarpējo sarunu vai sarakstes ceļā.

9.2 Ja Klients ir patērētājs un viņam ir iebildumi par saņemtajām Precēm vai pakalpojumiem, viņš ir tiesīgs iesniegt sūdzību PrimeGears, rakstot uz info@primegears.lv vai izmantojot sadaļu Kontakti. PrimeGears apņemas izskatīt sūdzību 14 darba dienu laikā un sniegt Klientam rakstisku atbildi.

9.3 Ja Klients un PrimeGears nespēj panākt vienošanos sarunu ceļā, Klientam ir tiesības vērsties:

  • Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) –
  • Eiropas patērētāju strīdu risināšanas platformā –

9.4 Ja strīdu nav iespējams atrisināt ārpustiesas ceļā, Klients var celt prasību Latvijas Republikas tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

10.Personas datu apstrāde

Informāciju par to, kā PrimeGears apstrādā personas datus, var iegūt Privātuma politikā.

11.Autortiesības

11.1 Visa informācija, kas pieejama Tīmekļa vietnē, tostarp, bet ne tikai, preču zīmes, logotipi, teksts, attēli, skaņas ieraksti, video materiāli, to apkopojums un izkārtojums (turpmāk – Saturs), ir PrimeGears vai tā sadarbības partneru īpašums un tiek aizsargāta saskaņā ar Latvijas Republikas spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. Aizliegts izmantot Saturu jebkādā veidā, kas varētu pārkāpt PrimeGears vai tā sadarbības partneru intelektuālā īpašuma tiesības.

11.2 Aizliegts izmantot jebkādus automatizētus rīkus vai tehnoloģijas, lai skenētu, vāktu vai citādi apstrādātu informāciju no Tīmekļa vietnes bez iepriekšējas rakstiskas PrimeGears atļaujas.

11.3 Ir aizliegta jebkāda Tīmekļa vietnes Satura reproducēšana vai pārpublicēšana pilnībā vai daļēji.

Produktu kategorijas

Aizvert
Engine oil icon
Motoreļļas
Pārlūkot produktus
Transmission oil icon
Transmisijas eļļas
Pārlūkot produktus
Antifreeze icon
Antifrīzi
Pārlūkot produktus
Brake fluid icon
Bremžu šķidrumi
Pārlūkot produktus

Laipni lūdzam, !

Aizvert

Reģistrēties

Aizvert
Ievadiet savu vārdu
Ievadiet savu uzvārdu
Ievadiet savu e-pastu
Vismaz 8 simboli, ar vismaz 1 burtu un 1 ciparu.
Ievadiet savu paroli vēlreiz

Pieteikties

Aizvert
Ievadiet savu e-pastu
Ievadiet savu paroli
Nav konta? .

Grozs (0)

Aizvert
Kopā
0,00 €

Informācijas centrs

Aizvert

Sīkfaili

Nepieciešamie

Šīs sīkdatnes ir būtiskas mūsu vietnes funkcionalitātei, un tās nevar atspējot mūsu sistēmās. Tās nodrošina vietnei iespēju piedāvāt uzlabotu funkcionalitāti un personalizētu lietotāja pieredzi. Šīs sīkdatnes var tikt iestatītas no mūsu puses vai uzticamiem trešo pušu pakalpojumu sniedzējiem, kuru pakalpojumus esam integrējuši savā platformā.

Analītiskie

Šīs sīkdatnes palīdz mums mērīt un uzlabot mūsu vietnes veiktspēju. Tās sniedz vērtīgu informāciju par dažādu lapu popularitāti un par to, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar vietni. Visa informācija, ko šīs sīkdatnes apkopo, ir apkopota un pilnīgi anonīma. Ja jūs atspējosiet šīs sīkdatnes, tas var ierobežot mūsu spēju efektīvi optimizēt un analizēt vietnes veiktspēju.

Mārketinga

Šīs sīkdatnes mūsu vietnē var izvietot reklāmas partneri un sociālo mediju pakalpojumi. Tās izmanto anonimizētus datus, kas var tikt kopīgoti ar trešajām pusēm, lai izveidotu jūsu interešu profilu. Lai gan šīs sīkdatnes tieši neuzglabā personisku informāciju, tās balstās uz unikālu jūsu pārlūkprogrammas un ierīces identificēšanu, lai izveidotu šo profilu.

Uzziniet vairāk par privātuma iestatījumiem šeit.